طرحی نو در راز دل

پس از تکمیل فاز اول تغییرات راز دل، به مناسبت عید سعید فطر، باشگاه وبلاگ نویسان راز دل آغاز به کار خواهد کرد.

دوستانی که تا به حال از خدمات وبلاگ نویسی راز دل استفاده می کردند، از این پس از خدمات وب سایت برخوردار خواهند بود و وب سایت شخصی آنان توسط تیم فنی راز دل به صورت رایگان راه اندازی و پشتیبانی می گردد. این دوستان فقط مانند قبل، هزینه اشتراک می پردازند که صرف تهیه هاست برای دامنه ی دلخواه شان خواهد شد. البته استفاده از هاست بهینه سازی شده برای راه اندازی وبلاگ و سایت شخصی برای دوستانی که عضو راز دل نیز نیستند مقدور می باشد. برای استفاده از خدمات هاست می توانید به راز دل هاست مراجعه نمایید.

عزیزانی که مایل به استفاده از خدمات هاست نبودند، همچنان عضو راز دل خواهند بود و در ازای تبادل لینک، مطالب ایشان در صفحه اصلی راز دل منتشر خواهد شد و ارتباط ایشان با دیگر اعضا برقرار خواهد بود. علاوه بر این، جهت حفظ مخاطبان قبلی، نشانی راز دلی قبلی ایشان نیز به صفحه جدیدشان هدایت خواهند شد.

لازم است اعضای راز دل، فرم عضویت در باشگاه را تکمیل نمایند تا صفحه شناسنامه ی ایشان جهت انتشار در صفحه ی اعضای راز دل ایجاد گردد. پس از راه اندازی باشگاه وبلاگ نویسان راز دل، خدمات دیگری نیز به اعضای راز دل ارائه خواهد شد که متعاقبا اعلام می گردد.

مدیر فنی

روزگاری من و دل ساکن کویی بودیم ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + یک =